Subscribe:

Mé nehty

Tak konečně sem přidám i něco z kosmetiky. Jsem velká sběratelka laků na nehty a vždy mě baví udělat si jiné nehty, a sbírat všechny odstíny co existují :-D

Můj přítel mi udělal radost, a po škole jsme jeli do obchoďáku. Zastavila jsem se v obchůdku Claiers. Laky mají naprosto úžasné, ale štve mě, že tak drahé. Přítel mi ale koupil dva. Jeden takový pastelově korálový a druhý světle růžový který voňí.

Já se nejdřív rozhodla vyzkoušet ten voňavý. :)


Na mé nehty jsem použila ještě tyto laky:
První jsem dala vyživující lak na nehty od Miss Sporty. Používám ho jako podlak, jelikož se mé nehty někdy třepí, a potom nejsou tak zničené od těch laků :)

Na prsteníček jsem nalakovala obyčejný bílí lak na který dám růžový praskací od Oriflamu


A co se týče laku od Claires, nemám co podotknout. Je ůžasný. Opravdu jak z něj vyprchá všechen alkohol, tak voňí po jahodách. Schne taky celkem slušně. Výdrž ještě netuším, nalakovala jsem si je v pátek a dnes je neděle, takže uvidíme :) Jen mě opravdu štvou ty ceny. To budu muset sledovat kdy budou slevy, abych si těch krásných laků mohla koupit víc. A tady je mé dílo :)


4 komentářů:

  1. Já jsem dříve laky zbožňovala, ale nehorázně sem i začaly třepit nehty, takže teď mám od nich chvilku pauzu :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla pauzu od laků, protože se mi třepily a chytaly trošku žlutou barvu :-\ Tak jsem s lakováním přestala, a po dvou měsících začala používat vyživující laky a báze a funguje to :-)

      Vymazat
  2. Myslím si, že se ti nehty velmi povedly. :)
    Stala jsem se čtenářem, budu moc ráda, když zavítáš ke mně. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Voňavý lak? Ten musím taky někdy vyzkoušet :D
    http://rabbitinmypocket.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat