Subscribe:

Po dlouhé době....

Ahojte, konečně jsem si našla chvíli čas, abych mohla napsat další článek. Škola mi dává opravdu zabrat a já nemám na nic čas. Takže se prosím nezlobte, že tu tak často nejsem, ale věřím, že po maturitě mít budu ;)

Takže k věci. Voňavý lak na nehty od Claires mi vydržel skoro dva týdny. Vůně sice ne, ale samotný lak na nehtech. Takže jsem velice spokojená s touhle značkou. Tady máte foto jak lak přežil :D

Odrůsty jdou vidět, a s kamarádkou jsme si hráli s razítky, proto jsem si je už musela odlakovat, a vyzkoušet druhý lak od Claires takový ten pastelový. Je to takový korálový.

Na fotce se vám možná bude zdát nic moc. Ale věřte mi, že na denním světle je nádherný (aspoň pro mě :D) A na prsteníček jsem nalakovala pestře růžový lak od Vietnamců-ale stačí jedna vrstva a barva naprosto luxusní. I ta výdrž se dá :) Tak..tyhle nehty jsem měla minulý týden. Další nehty co jsem které jsem si vytvořila se dočtete v dalším článku :)

0 komentářů:

Okomentovat