Subscribe:

Water Marble

Pastelový lak od Claires mi vydržel taky dva týdny. Začal jenom praskat, a na některém prstu se začal úplně loupat. Ale i tak hodnotím tu výdrž dost dobrou, na to jak jsou drahé, tak cena odpovídá kvalitě laku.

Nic méně blíží se Valentýn, což mi připomíná že ještě musím vymyslet něco pro přítele. A co vy? Slavíte Valentýna? Pište názory do komentů :) Tak jsem si řekla, že když je ten Valentýn tak si udělám nějaké Valentýnské nehtíky.Zvolila jsem techniku Water Marble, kterou jsem musela hodněkrát zkoušet aby to nějak vypadalo. Navštěvovala jsem různé blogy a četla rady jak správně na to. Nakonec jsem nějak na to přišla. Voda musí být destilovaná, a řídké laky. Laky se kterýma se mi to daří, jsou od Vietnamců a od Essence. Moje první povedené Water Marble jsem si udělala v létě jak jsem jela na dovolenou do Řecka.

To jsem použila koupenou destilovanou vodu, pestrý růžový lak od Veitnamců a průhledný lak od Essence


 Give me nude baby

Jako první jsem si nehty nalakovala na bílo, a až potom nakapala do destilované vody tyhle dva laky, které se krásně rozpouštěli.

výsledek

No a moje Valentýnské nehty jsem uděala stejně akorát s červeným lakem od Essence Do you speak love
A místo koupené destilované vody ( jelikož mamka ji vypotřebovala na žehlení :D ) jsem vodu převařila v konvici.

Je s tím hodně práce, a chce si to s tím pohrát. Ale výsledek stojí za to ;)

2 komentářů:

  1. Krásné, nechtěla bys popsat přesný postup? Ještě jsem o tomhle neslyšela. :)

    GIVEAWAY O ESSENCE A MAKEUP REVOLUTION

    OdpovědětVymazat
  2. Já to zkoušela jednou a dopadlo to katastrofálně :D Nemám trpělivost na to abych to zkoušela víckrát :D

    OdpovědětVymazat