Subscribe:

Mé Poslední Zvonění

Ahoj ahoj! Dneska jsem se rozhodla, že vám povím o mém posledním zvonění. Z celé třídy (15 lidí) nás přišlo osm. Náramně jsem si to užila a i tak byla sranda. Vybrali jsme 1900,- Já vím že to je asi málo ale lidi v ten den byli nějací protivní a když nás viděli tak rychle utíkali. Ani pitomou 1 korunu nechtěli přispět :(

Já a mé kamarádky jsme šli za včelky. Dvě byli jako včelka Mája a Vilík a já s kamarádkou jsme měli šaty jako včeličky :D



Taky jsme potkali kocoura z reklamy na GE Money Bank a udělali jsme si ním taky fotku :
A jelikož nás bylo málo, rozpočitali jsme si peníze mezi sebou a zbytek šel do fondu. S kamarádkou jsme toho využili, a šli jsme na nákupy do Rossmannu :D
Tady je můj nákup:
Koupila jsem si vysněnou řasenku od Maybelline LASH SENSATIONAL k tomu jako dárek jsem dostala balzám od Maybelline Baby Lips Electro. A ještě jsem si koupila od Essence Gel base coat a Gel top coat. Takže jsem spokojená :)

1 komentářů:

  1. Krásná včelička :)) Na ty laky Essence jsem taky moc zvědavá, tak o nich určitě poreferuj :) A Maybellinky mám strašně ráda, zrovna tuhle používám a každý mi chválí řasy, že je mám nějak dlouhé :D

    OdpovědětVymazat