Subscribe:

Úžasné prázdniny

Zdravím všechny, je mi jasné že jsem svůj blog zanedbala. Měla jsem toho o prázdninách tolik, že mi nezbyl vůbec čas a to jsem si myslela, že čas mít budu :D
Byla jsem nejdřív ve Španělsku. Bylo tam krásně a určitě bych se tam chtěla znovu podívat. Přikládám foto:


Bylo to v hotelu Meditteraneo Pak Hotel v Jížním Španělsku oblast Almeria.
Určitě tento hotel doporučuju akorát je to takový jak kdyby rodinný hotel tudiž žádné diskotéky ani noční život v okolí. Je to spíše na relaxaci a odpočinek.

Dále jsem byla na rockovém festivalu ve Vizovicích taky paráda :) A taky na Beats For Love :)
A nakonec jsem byla v Řecku. Musím říct, že to co říkají v médiích není vůbec pravda. Byĺ sice fakt, že když jsem přijela, tak se teprve otevřeli banky, tudiž lidé chodili každé ráno do bankomatů a vybírali si.
Jinak opravdu nic hrozného. Miluju Řecko! A držím mu každý den pěsti ať to zvládne. Líbí se mi tam způsob života, a taky ty lidi tam. Přikládám foto z Řecka :) 


A tento rok, jelikož jsem byla 2x u moře, jsem se dokonale opálila jak nikdy :) :D
A taky jsem nemohla odjet z prázdnou a dovezla jsi z Řecka plno věcí :D

A jaké byli vaše prázdniny? :)

2 komentářů:

  1. Tý jo, ty ses opálila! :) A koupila sis moc pěkné věci! :)

    Jinak bych tě chtěla pozvat na giveaway, soutěží se u mě o LUSH. :)
    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2015/08/back-to-school-lushgiveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, až budu na kompu juknu se k tobě na blog a mohly bychom se stát vzájemným čtenářem pokud budeš chtít :-)

      Vymazat